"The day we celebrate the HEART"

Det ar sjalvklart att vi aven har i Thailand ska fira denna viktiga hogtid. Sa vi
larde dem lite karleksord, inga "oherdeliga" saklart, o sa fick de ga loss med saxen ( oj vad jag kampade med att lara en unge vad sax hette men nopp, ingen framgan dar inte!) och lata karleken floda. OCH nej, ci tvingade inte de att gora kort till oss, det var helt deras ide!


Antligen sa fick aven jag lite karlek! Hittils ar det bara "teacher Julia" som ar vacker och
"teacher Tila" som ar " Monkey" "Funny"  och deras favortisyssla i borjan var att peka pa mig och skratta.. Ah just det,
de gillar mina skor oxa.. och min klocka som lyser.. (CASIO I GULD!!!!!)


Det har ar en av favoriterna, "Poor", han ar stum och har ngn slags skada mer som vi inte luckas rakna ut vad det ar, men han ar aboslut gladaste och mest energirika ungen vi
nagonsin traffat!! Helt underbar!! Har hjalper Julia honom med att klippa ut hajrtan,


Kommentarer
Postat av: jonatan

oh vilka sota barn! har inte kollat din blogg forns nu, har inte haft internet tillfallen bekvamt, cafeerna ar alltid stressigt, verkar helt sjukt bra med dig, saknar mycket kram!

2009-02-17 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0