on the other side

efter en manad i nongkhai har vi nu forflyttat oss till andra sidan floden, och alltsa borjat vart resande! vi befinner oss just nu i laos huvudstad, vientiene. idag har vi sokt lite olika visum och varit mycket kulturella.
vi bor pa ett helt okej guesthouse, syri2, dricker billig beerlao och forfasas over de dyra priserna...
"10 kronor!! for en padthai???"  imorgon tar vi bussen vidare mot vangviene!

jag forstar om ni tycker att vi ar daliga pa att lagga upp bilder, tyvarr kan jag inte lova er att vi ska battra oss, nu har jag namligen suttit och forsokt lagga upp bilder i 45 minuter utan resultat. alltsa, vi far se hur det gar med den saken.
kan lova er att jag ska gora mitt basta iallafall!

kop chai!! tesco blue stripe & tilak

Men har kommer bilder!!


Goodbye Nong Khai!

 




Trevliga norskor ( Julia var eld och lagor!)

Vi avnjot en fransk frukost i Vientiene ( Julia frossade i bacon/cheese/omelett/baugette)

Kommentarer
Postat av: Papsen Erno

jaja vi får väl leva med drömbilderna.

Det gör inget alls, bara ni skriver nåt ibland var ni är och vart ni ska efter det , så jag nöjd, Ni måste ju kunna få fokusera er på upplevelserna , inte att rapportera dom till oss. eller hur ?

kram till er båda men lite hårdare till dig min loppa

2009-03-10 @ 20:02:36
Postat av: MAx

Å vad bra ni verkar ha haft det i Laos. Här hemma har det inte blivit mycket tuba av alls. Nu är det vinter igen och isen är hur tjock som helst. när det snöar blir det alldeles mörkt. vädret har varit mysko. Njut lite av värmen åt oss som fryser och huttrar. JAg vill åka till Laos NU direkt på en gång. jag önskar er all lycka i kina jättekramar och skriv gärna fler mejl. MAx

2009-03-25 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0